اسپلیت (کولرگازی)

دوشنبه 23 مرداد 1396
11:26
مهدی زاهد

هر کسی دوست دارد وقتی در تابستان گرم و مرطوب به خانه می‌رسد، هوا خنک و تازه باشد. گرچه ممکن است همه به اندازه کافی خوش شانس نباشند که تهویه هوای مرکزی داشته باشند، به همین دلیل خیلی ها از کولرهایی که به پنجره نصب می‌شود استفاده می کنند. با این حال ممکن است این کولرها در همه‌ی قسمت‌های خانه قابل استفاده نباشند. بنابراین اگر به دنبال راه دیگری برای آوردن هوای خنک به خانه خود هستید، کولرگازی اسپلیت احتمالا بهترین راه‌حل برای مشکلات تنظیم دمای خانه ي شما است.

اسپلیت (کولرگازی)

اسپلیت (کولرگازی)چیست

سیستم تهویه هوای اسپلیت از دو بخش اصلی تشکیل شده است: یک یونیت خارجی و یک یونیت داخلی. یونیت خارجی بر روی دیوار بیرونی اتاق یا فضایی که می‌خواهید خنک شود نصب می شود. این یونیت، یک کمپرسور، کویل کندانسور و کویل انبساط یا لوله‌ی مویرگی را در بر می گیرد. یونیت داخلی صاف و براق هم شامل کویل خنک کننده، یک دمنده بلند و یک فیلتر هوا است.

تفاوت کولرگازی اسپلیت با سایر سیستم های تهویه هوا چیست

کولرگازی اسپلیت نصب و راه اندازی خاصی ندارد، چون به لوله کشی نیاز ندارد. در واقع یونیت‌های داخلی و خارجی به وسیله‌ی مجموعه ای از سیم ها و لوله ها به هم متصل می شوند. که مسلما هم برای کیف پول‌تان و هم برای محیط زیست مناسب است. لوله‌کشی که برای سایر سیستم های کولرگازی مورد نیاز است به طور کلی هزینه های انرژی را افزایش می دهد، زیرا بسیاری از سیستم های تهویه هوا به علت تبادل گرما در سیستم کانال ها، انرژی زیادی را از دست می دهند. بنابراین در کولرگازی اسپلیت که سیستم لوله کشی ندارد، امکان از دست رفتن انرژی نیز وجود ندارد.

مزایای اسپلیت (کولرگازی)

این سیستم تهویه هوا نسبت به سیستم های تهویه قدیمی، مزایای زیادی دارد. شاید واضح ترین مزیت کولرگازی اسپلیت، عملکرد بی صدای آن باشد. بخشهایی از کولرگازی که بیشترین سر و صدا را ایجاد می کنند، کمپرسور و فنی است که کندانسور را خنک می کند. در این سیستم ، کمپرسور و فن کندانسور در یونتی خارجی قرار دارند (برخلاف کولرهای معمولی)‌ بنابراین منشاء اصلی سروصدا حذف می شوند. یکی دیگر از مزایای کولرگازی اسپلیت این است که شما می توانید چند سیستم اسپلیت (تقسیم) داشته باشید، به‌این ترتیب می توانید بیش از یک یونیت داخلی را به یک یونیت خارجی وصل کنید. بنابراین به راحتی می‌توانید چندین اتاق و یا یک اتاق بزرگ را خنک نگه دارید. کولرگازی اسپلیت یک روش کارآمد و مقرون به صرفه برای خنک کردن خانه‌تان است. لازم به ذکر است که هزینه اولیه این نوع تهویه هوا به طور قابل توجهی بالاتر از کولرهای معمولی است و نیاز به نصب حرفه ای دارند. با این حال، صرفه جویی در انرژی، رقم قبض‌های شما را کاهش می‌دهد و همچنین طول عمر این یونیت‌ها نیز به سرمایه‌گذاری اولیه می‌ارزد.

مجموعه آفتاب مال ارائه دهنده کولر گازی دربانه میباشد. شماعزیزان میتوانید انواع محصولات کولر گازی را در مجتمع آفتاب مال ازکولر گازی در بانه تهیه کنید.


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش ک.لر گازی در بانه | مجتمع تجاری آفتاب مال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]